Inte min vecka...

Heej!

Det är verkligen inte min vecka.
Blir skadad hela tiden.
I måndags så blev jag avslängd av Julius sen på kvällen satt jag i halsen och höll på att dö.
I tisdags så sprang jag in i en bokhylla.
Igår så trilla jag ner från sängen och slog i huvudet i en glasflaska.
Idag tog vi spruta och hade engelska prov.
Men imorgon så är det fredag och det är ju bra men man vet ju aldrig vad som händer då.



Aja men nu har jag fått en stor
blåtira så pappa har börjat kalla mig för blåklocka, natta kallar mig smurf och ralle kallar mig blåface så det går bra nu! aja nu blev det väldigt långt så jag bloggar imorgon.

PUSS!


Kommentarer
Alva

Hej! Fin blogg!
Hur mår du idag då? :)

2012-12-05 @ 16:11:22
URL: http://alvac.webblogg.sw


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0